Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΝΑ ΠΕΡΙΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΑ "ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ"


ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΛΘΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟ ΤΑΜΕΙΟ

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ – ΕΚΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΕΟΣ και ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Το ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ έχει καταδείξει και αποδείξει ότι οι τράπεζες αποτελούν μία από τις σοβαρότερες αιτίες της ελληνικής και της παγκόσμιας κρίσης. Κυρίως οι τράπεζες αποτελούν το κυρίαρχο εργαλείο του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού και της παγκόσμιας στυγερής αποικιοκρατίας.
            Μέλη του κινήματος, πρωτοπόρα και δημόσια, ακόμα και πριν την δημιουργία του είχαν καταδείξει τον στυγερό αντικοινωνικό ρόλο των τραπεζών.
            Το κίνημα και τα μέλη του έχουν καταθέσει μία σειρά από προτάσεις για την οργάνωση οικονομίας χωρίς την ύπαρξη τραπεζών.
Τα μέλη του κινήματος συμμετέχοντας σε άλλους φορείς και συλλογικότητες της κοινωνίας, έχουν ήδη καταδείξει και προτείνει.
Οι εν Ελλάδι τράπεζες (γιατί ελληνικές δεν είναι και δεν θα άλλαζε τίποτα ακόμα και εάν ήταν) από το 2008 ενισχύονται με χρήματα και δεσμεύσεις του ελληνικού λαού. Τα ποσά των ενισχύσεων μαζί με αυτό της ανακεφαλαίωσής τους έχουν ξεπεράσει τα 200 δις Ευρώ και σύμφωνα με υπολογισμούς σήμερα φτάνουν τα 238 δις. Η τελευταία μαζική τους χρηματοδότηση – πάντοτε με χρήματα του ελληνικού λαού – είναι η ανακεφαλαίωσή τους με ποσό 50 δις Ευρώ !!!. 
Αυτά είναι χρήματα που καλούνται να πληρώσουν όλοι οι Ελληνες πολίτες, τα παιδία τους, τα εγγόνια τους, ακόμα και οι αγέννητες γενιές που θα έλθουν.
Η κυβέρνηση εγκληματικών περιττωμάτων διέπραξε ένα ακόμα έγκλημα εις βάρος του ελληνικού λαού. Εδωσε τα χρήματα του ελληνικού λαού χωρίς να αναλάβει τις μετοχές που αντιστοιχούν σε αυτά και δη τα ουσιαστικά εξ αυτών δικαιώματα. Χωρίς καμία ουσιαστική εγγύηση, χωρίς καμία μέριμνα επιστροφής, χωρίς καν να υπολογίσει εάν όσα έχουμε καταβάλει στις τράπεζες έχουν αντίκρισμα στην περιουσία τους. Το αδίκημα λέγεται κακουργηματική απιστία και εναπόκειται στον ελληνικό λαό να τιμωρήσει τους ενόχους. 
ΤΑ «ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ»

Ουσιαστικά και με την ανακεφαλαίωση των τραπεζών, ο ελληνικός λαός έχει εξαγοράσει και τα «κόκκινα» δάνεια των δανειοληπτών και καλείται στις επόμενες δεκαετίες να καταβάλλει τεράστια χρηματικά ποσά , από τον κόπο και τον ιδρώτα του .
Είναι συνεπώς σαφές ότι τα δάνεια αυτά, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις από αυτά δεν μπορούν πλέον να τα κατέχουν και να τα διαχειρίζονται οι τράπεζες και οι τραπεζίτες, να τα εκποιούν σε τρίτους, να είναι και να συμπεριφέρονται ως κύριοι των αξιώσεων, αφού αυτά έχουν συνυπολογιστεί στα ελλείμματα των τραπεζών και έχουν καλυφθεί από την δημόσια λαϊκή χρηματοδότηση, που αποφάσισε η κυβέρνηση των περιττωμάτων. Σε κάθε περίπτωση, τα δάνεια αυτά και οι εξασφαλίσεις τους αποτελούν αναγκαίο μέρος του ανταλλάγματος εκ μέρους της περιουσίας των τραπεζών (ήτοι των μετόχων τους).        
Η δίκαιη και ορθή κοινωνικά λύση είναι απλή: οι οφειλές για τα στεγαστικά δάνεια και οι εξασφαλίσεις για αυτά πρέπει να περιέλθουν στην άμεση και διακριτή κυριότητα του ελληνικού λαού με την δημιουργία ειδικού ταμείου, στο οποίο θα ενταχθούν τα δάνεια, οι εμπράγματες ασφάλειες και οι καταβολές για αυτά.
Δεν είναι ορθό, νόμιμο και δίκαιο να καλείται σύμπασα η ελληνική κοινωνία να καλύψει τις ζημίες από τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια και να μην έχει την κυριότητα αυτών και άμεσο έλεγχο σε ότι τα αφορά. Δεν μπορεί να εξαναγκαζόμαστε ως λαός σε πληρωμές και να μην λαμβάνουμε αντίστοιχης αξίας ανταλλάγματα. Δεν νοείται χαριστική δικαιοπραξία στο δημόσιο δίκαιο.
Οι τράπεζες και οι τραπεζίτες έχουν πληρωθεί από τον ελληνικό λαό για τα δάνεια αυτά και οι απαιτήσεις από αυτά έπρεπε ήδη να έχουν περιέλθει στον ελληνικό λαό και αυτό οφείλουμε να απαιτήσουμε έντονα να γίνει. Ο,τιδήποτε άλλο αποτελεί απιστία σε βάρος του ελληνικού λαού, που έχει καταβάλει το αντίτιμο των επισφαλειών των δανείων στους μετόχους των τραπεζών.
Το ειδικό αυτό ταμείο, διοικούμενο από πρόσωπα που θα επιλέξει δημοκρατικά ο ελληνικός λαός, ως ανεξάρτητη αρχή :
-           Μπορεί να ρυθμίσει την τύχη των δανείων και των ακινήτων, με γνώμονα το κοινό καλό και το κοινωνικό συμφέρον.
-           Μπορεί να αποτελέσει μηχανισμό χρηματοδότησης και μοχλό ουσιαστικής παραγωγικής ανάπτυξης της χώρας
-           Θα αποτελέσει την δίκαιη λύση για όλους τους Ελληνες λήπτες ή μη λήπτες δανείων.
            Πρόκειται για ένα ταμείο, ευθύς εξ αρχής πλεονασματικό.
Ο ελληνικός λαός μπορεί και πρέπει να ρυθμίσει την τύχη των αξιώσεων και των ακινήτων με γνώμονα την κοινωνική συνοχή, την ασφάλεια και την πρόοδο των ανθρώπων, χωρίς την περαιτέρω κερδοσκοπική παρέμβαση των συμφερόντων ημεδαπών και ξένων παραγόντων.
Εκτός από τα πολυτελέστατα μέγαρα των κλεπτοκρατών, ΚΑΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ και ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΟΦΕΙΛΗΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ  ή ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ δεν πρέπει να εκπλειστηριαστεί.
            Το αισχρό ξεπούλημα των δανείων και των υποθηκών που τα καλύπτουν σε ξένες εταιρείες επενδύσεων αποτελεί ένα ακόμα έγκλημα με την πολιτική κάλυψη της κυβέρνησης.  

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ: ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“ΑΓΙΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ” : ΠΩΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ

Από τότε που γεννήθηκα ακούω συζητήσεις για “επενδυτές” που έφαγαν τα λεφτά και τα έστειλαν στο εξωτερικό. Από το σχέδιο Μάρσαλ, ως τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων, από τα δάνεια της χούντας στους ημέτερους έως τις κρατικές και κοινοτικές επιδοτήσεις επενδύσεων και από τα “έργα”, το χρηματιστήριο ως τα χαμένα αποθεματικά των τραπεζών και τα θαλασσοδάνεια σε ημέτερους. Για να μην μιλήσω και για πριν τον πόλεμο με τους αντίστοιχους που σκότωναν την εργατιά. Αυτούς καλούν τα υποκείμενα της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης και οι ρουφιάνοι της δημοσιογραφίας να σώσουν την χώρα ... να “επενδύσουν” ή ορθότερα να “απογδύσουν”. Για τους αγιογδύτες επενδυτές, αυτούς τους εκδοροσφαγείς των Ελλήνων φτιαχτήκαν τα “μνημόνια”, για να γονατίσει και άλλο ο λαός, για να του πιούν το αίμα φτηνά και χωρίς πολλές φωνές και όλοι αυτοί τον βιασμό, την δολοφονία, την ληστεία την αποκαλούν σωτηρία και τον βιαστή, τον δολοφόνο, τον ληστή τον χαιρετίζουν ως επενδυτή, στρώνοντας πορφυρά χαλιά και βάγια και…

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ: ΘΕΛΟΥΜΕ “ΙΔΕΕΣ” ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ? (του Δημ. Καραμήτσα)

Α. ΙΔΕΕΣ ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ?
Είναι τεράστιο πρόβλημα για την ανθρωπότητα το να "αναγνωρίζει" και να αποδέχεται ως υφιστάμενα, πράγματα που δεν υπάρχουν, που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Το ψέμα, το ανύπαρκτο, το διεστραμμένο, ως παραδοχή δημιουργεί μία αντίστοιχα ψευδή, ανύπαρκτη και διεστραμμένη ακολουθία συμπερασμάτων και αποτελεσμάτων. Είναι αρχαιότατη ηδιαμάχη μεταξύ των ανθρώπων που πιστεύουν στο υπαρκτό και αληθές και σε αυτούς που πιστεύουν σε αξιωματικά κατασκευάσματα (ως τα σχηματοποιούμε με την πλατωνική έννοια της “ιδέας” = το ον εκ του μη όντος). Είναι η ίδια η προαιώνια ουσιαστική αντίθεση της ελληνικής φιλοσοφίας και σκέψης ευρύτερα, αφού στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην γνωστή ανθρώπινη ιστορία, οι άνθρωποι διέλαθαν και διέφυγαν από τις αξιωματικές ιδέες του τότε κόσμου (όπως αυτή του θεού και των ελέω θεού μοναρχών ή των βασιλέων και αριστοκρατών με “θεϊκή” καταγωγή ή “ ανωτέρων και εξουσιαστών με “θεία βούληση” ή των φυσικών φαινομένων ως αποτέλεσμα της άμε…

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?
Επειδή κάποιοι υπερασπίζονται ένα πολίτευμα που οι ίδιοι αποκαλούν “Δημοκρατία” ...
Οι πολιτειολογικοί ορισμοί και τυπικές διακρίσεις είναι τόσο αρχαίες και σαφείς που δεν χωρούν αμφισβητήσεις. Ανήκουν, βέβαια, στον λαό που εφηύρε το τελευταίο ιστορικά πολίτευμα και ίσως το τελειότερο: την Δημοκρατία – Λαοκρατία. Από τον δημοκράτη Ηρόδοτο στον επιστήμονα Αριστοτέλη ... . Η διάκριση των πολιτευμάτων είναι σαφής και αναφέρεται κυρίως στο πλήθος των ανθρώπων που ασκούν τις πολιτειακές εξουσίες: Μοναρχία – Ολιγαρχία/Αριστοκρατία – Δημοκρατία (με τις επιμέρους αριστοτελικές διακρίσεις και όσες μπορεί να προσθέσει κάποιος στο διάβα της ιστορίας και με την σύγχρονη επικυριαρχία του καπιταλισμού). Αφήνοντας παράμερα τις εκτιμήσεις των μελετητών του Αριστοτέλη περί του “καλύτερου πολιτεύματος” (γιατί για εμάς ο αρχαίος φιλόσοφος δεν λαμβάνει σαφή θέση, αλλά, ως συνήθως, μελετά και ορίζει), ένα είναι βέβαιο: ότι χωρίς πολλή σκέψη τόσο ο Αριστοτέλης, όσο…