Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΟ HOT SPOT ΤΗΣ ΧΙΟΥ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

Το κλειστό Hot Spot της Χίου αποτελεί παράνομο στρατόπεδο συγκέντρωσης
Κάλεσμα για δράση και κατάθεση μήνυσης κατά παντός υπευθύνου

Οταν πριν από αρκετούς μήνες παρομοιάζαμε την Ελλάδα με ένα τεράστιο στρατόπεδο συγκέντρωσης για Ελληνες και ξένους (http://laikometopo.blogspot.de/2015/07/willkommen-in-griechenswiz.html) είχαμε προφανώς στο νου μας ως προβολή την εξέλιξη των πραγμάτων και των τάσεων. Ακόμα τα σύνορα ήταν ανοικτά.
Εξεγείρεται όμως ο νους κάθε δημοκράτη ανθρώπου με όσα συμβαίνουν στην Χίο, όπου το “hot spot” του νησιού μετατράπηκε παράνομα και αυθαίρετα σε φυλακή, σε στρατόπεδο συγκέντρωσης και περιορισμού και έγινε “κλειστού τύπου”, δηλ. οι εισερχόμενοι σε αυτό στερούνται πλέον της ελευθερίας τους και είναι περιορισμένοι υποχρεωτικά μέσα στον χώρο του στρατοπέδου.
Σε μία χώρα που στην πρόσφατη ιστορία της γνώρισε Μακρονήσους, Γυάρους και εξορίες, η φρίκη της δημιουργίας παράνομων στρατοπέδων συγκέντρωσης ξεσηκώνει και γεννά την ανάγκη για αγώνα νομιμότητας.
Στο αξιακό συνταγματικό και νομικό – πολιτισμικό μας σύστημα η ανθρώπινη ελευθερία αποτελεί το 2ο τη τάξει ανθρώπινο αγαθό και δικαίωμα (μετά την ανθρώπινη ζωή) και προστατεύεται με ουσιαστικές ειδικές διατάξεις που περιέχει το ίδιο το Σύνταγμα, ο ανώτατος νόμος της χώρας.
Αντιλαμβάνεστε ότι η προσωπική ελευθερία και η στέρησή της ανήκε ως δικαίωμα στους αιώνες του εξουσιαστικού σκοταδισμού σε αυθαίρετες εξουσίες και χρειάστηκαν τεράστιοι αγώνες και αίμα για να υπάρχουν σταθερές διασφαλίσεις ότι η στέρησή της δεν θα είναι αποτέλεσμα εξουσιαστικής αυθαιρεσίας. Δυστυχώς οι νεοφιλελεύθεροι νεοταξίτες νεοναζιστές μας ξαναγυρίζουν στην εποχή πριν το habeas corpus !!!.
Το κλειστού τύπου hot spot της Χίου – στρατόπεδο συγκέντρωσης στο οποίο συγκεντρώθηκαν μετανάστες, εξαπατημένοι τελικά, ότι εκεί θα πρέπει να πάνε για να υποβάλλουν αίτηση ασύλου και προκειμένου να τους παρασχεθεί συνδρομή και ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης (ως οφείλει ένα κράτος σύμφωνα με την Διεθνή Συνθήκη της Γενεύης ως ισχύει σήμερα) είναι απολύτως παράνομο, αφού μετατράπηκε σε φυλακή και σε στρατόπεδο συγκέντρωσης – στέρησης της ελευθερίας. Ανασύρει δε στην μνήμη τα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου οδηγήθηκαν εβραίοι, κομμουνιστές, αναρχικοί, ομοφυλόφιλοι κ.α. με αντίστοιχα απατηλά καθεστωτικά ψεύδη.
Με κανένα πρόσχημα και με την επίκληση οιασδήποτε αναγκαιότητας δεν πρέπει να δεχθούμε οι δημοκράτες πολίτες αυτής της χώρας την δημιουργία στρατοπέδων συγκέντρωσης – φυλάκισης των προσφύγων, για τους ίδιους τους ανθρώπους που βρίσκονται έγκλειστοι σε αυτά και για τους ίδιους μας τους εαυτούς, την αξιοπρέπεια, την τιμή μας και την προσωπική μας ελευθερία, καθώς αύριο η άθλια εξουσία μπορεί να αποδείξει για μία ακόμα φορά την Μπρεχτική προφητεία και να χτυπήσει η δική μας πόρτα.
Το Σύνταγμά της πολύπαθης από την αυθαιρεσία των εξουσιών Ελλάδας κατοχυρώνει άμεσα την προσωπική ελευθερία και την προσωπική ασφάλεια.
Στο άρθρο 5§3 το Σύνταγμα της Ελλάδας ορίζει :
Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.”
Στο άρθρο 6 §§ 1-3 με ειδική διάταξη ουσιαστικού δικαίου ορίζεται στο Σύνταγμα ότι:
1. Κανένας δεν συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται χωρίς αιτιολογημένο δικαστικό ένταλμα, που πρέπει να επιδοθεί τη στιγμή που γίνεται η σύλληψη ή η προφυλάκιση. Εξαιρούνται τα αυτόφωρα εγκλήματα.
2. Οποιος συλλαμβάνεται για αυτόφωρο έγκλημα ή με ένταλμα προσάγεται στον αρμόδιο ανακριτή το αργότερο μέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες από τη σύλληψη, αν όμως η σύλληψη έγινε έξω από την έδρα του ανακριτή, η προσαγωγή γίνεται μέσα στον απολύτως αναγκαίο χρόνο για τη μεταγωγή του. Ο ανακριτής οφείλει, μέσα σε τρεις ημέρες από την προσαγωγή, είτε να απολύσει τον συλληφθέντα, είτε να εκδώσει ένταλμα φυλάκισης. Η προθεσμία αυτή παρατείνεται για δύο ημέρες, αν το ζητήσει αυτός που έχει προσαχθεί, ή σε περίπτωση ανώτερης βίας που βεβαιώνεται αμέσως με απόφαση του αρμόδιου δικαστικού συμβουλίου.
3. Οταν περάσει άπρακτη καθεμία από τις δύο αυτές προθεσμίες, κάθε δεσμοφύλακας ή άλλος, είτε πολιτικός υπάλληλος είτε στρατιωτικός, στον οποίο έχει ανατεθεί κράτηση εκείνου που έχει συλληφθεί, οφείλει να τον απολύσει αμέσως. Οι παραβάτες τιμωρούνται για παράνομη κατακράτηση και υποχρεούνται να επανορθώσουν κάθε ζημία που έγινε στον παθόντα και να τον ικανοποιήσουν για ηθική βλάβη με χρηματικό ποσό, όπως νόμος ορίζει. “
Το ίδιο λοιπόν το Σύνταγμα με διατάξεις που δεν επιδέχονται παρερμηνείες ή παρεκκλίσεις ορίζει τις διαδικασίες και τα αναγκαία για την στέρηση της προσωπικής ελευθερίας.
Στην περίπτωση του hot spot της Χίου – στρατόπεδου συγκέντρωσης έχουν παραβιαστεί οι ανωτέρω διατάξεις και η στέρηση της ελευθερίας των οδηγηθέντων σε αυτών αποτελεί παράνομη πράξη.
Υπενθυμίζουμε ότι οι οδηγηθέντες στο hot spot της Χίου, έχουν βεβαίως εισέλθει παρατύπως στην ελληνική επικράτεια και έχουν οδηγηθεί εκεί με την δήλωση ότι επιθυμούν να τους χορηγηθεί άσυλο σύμφωνα με την διεθνή συνθήκη της Γενεύης. Κατά τεκμήριο και σύμφωνα με το νόμο περί την λειτουργία των “hot spots” (ελληνιστί Τοπικά Συντονιστικά Κέντρα Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης – ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.), οι προσερχόμενοι σε αυτά δεν είναι απλοί μετανάστες, αλλά αιτούμενοι προσφυγικό άσυλο. Ο άδικος χαρακτήρας της πράξης, δηλαδή της παράτυπης εισόδου στην ελληνική επικράτεια, ως πιθανό αυτόφωρο πλημμέλημα, διαπιστώνεται μόνο με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, οπότε και μόνο το “παράτυπο” χαρακτηρίζεται αρμοδίως και “παράνομο”. Σύμφωνα με το νόμο και τη νομολογία των διεθνών και ημεδαπών Δικαστηρίων, ο άδικος χαρακτήρας μιας τέτοιας πράξης αίρεται στην περίπτωση κατά την οποία ο αιτών άσυλο κριθεί ότι έχει τις νόμιμες προϋποθέσεις χορήγησής του. Στην περίπτωση αυτή, το “παράτυπο” δεν καθίσταται και “παράνομο”, αφού οι λόγοι που το προκάλεσαν είναι βάσιμοι, καλύπτονται από το νόμο και υφίσταται κατάσταση ανάγκης για τον εισελθόντα, η οποία αναγνωρίζεται από την συνθήκη της Γενεύης και τις ειδικές αιτίες που επιβάλλουν την χορήγηση ασύλου. Περαιτέρω, κατά την συνθήκη της Γενεύης υφίσταται υποχρέωση σειράς μεριμνών από το κράτος υποδοχής για τους προσφεύγοντες σε αυτό, ελευθερία κίνησης και πλήρη τα ατομικά (και εισέτι και κοινωνικά δικαιώματα). Πιθανά προσωρινά μέτρα έναντι των προσφευγόντων δικαιολογούνται μόνο σε περίπτωση πολέμου ή σοβαρών και εξαιρετικών περιστάσεων, μόνο ατομικά (όχι επί όλων ή γενικά) αποκλειστικά για λόγους εθνικής ασφάλειας που αφορούν το συγκεκριμένο πρόσωπο και μόνο μέχρι να κριθεί η αίτησή του για άσυλο.
Οπως αντιλαμβάνεστε, ο εγκλεισμός όλων των προσφύγων στο Hot spot της Χίου, η στέρηση δηλαδή της προσωπικής τους ελευθερίας με την συγκρότηση στρατοπέδου συγκέντρωσης, αποτελεί απολύτως και πολλαπλώς παράνομη πράξη, που παραβιάζει ευθέως και προδήλως τις ανωτέρω διατάξεις του Συντάγματος και της διεθνούς συνθήκης της Γενεύης.
Επειδή σκοπεύουμε να καταγγείλω τις παράνομες πράξεις αυτές με μηνυτήρια αναφορά που θα αφορά κάθε υπεύθυνο, δηλ. το σύνολο των αρμόδιων κυβερνητικών και διοικητικών παραγόντων, δημοσιεύουμε το κείμενο αυτό και ζητούμε:
α. Την συνειδητοποίηση των ανωτέρω.
β. Την ηθική συνδρομή σας και, εφόσον το επιθυμείτε, την συνυπογραφή της αναφοράς.
Αφήνουμε τον εύλογο χρόνο στην κυβέρνηση και τους διοικητικούς παράγοντες να αντιληφθούν τις παράνομες πράξεις τους και να τις επανορθώσουν άμεσα.


Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“ΑΓΙΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ” : ΠΩΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ

Από τότε που γεννήθηκα ακούω συζητήσεις για “επενδυτές” που έφαγαν τα λεφτά και τα έστειλαν στο εξωτερικό. Από το σχέδιο Μάρσαλ, ως τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων, από τα δάνεια της χούντας στους ημέτερους έως τις κρατικές και κοινοτικές επιδοτήσεις επενδύσεων και από τα “έργα”, το χρηματιστήριο ως τα χαμένα αποθεματικά των τραπεζών και τα θαλασσοδάνεια σε ημέτερους. Για να μην μιλήσω και για πριν τον πόλεμο με τους αντίστοιχους που σκότωναν την εργατιά. Αυτούς καλούν τα υποκείμενα της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης και οι ρουφιάνοι της δημοσιογραφίας να σώσουν την χώρα ... να “επενδύσουν” ή ορθότερα να “απογδύσουν”. Για τους αγιογδύτες επενδυτές, αυτούς τους εκδοροσφαγείς των Ελλήνων φτιαχτήκαν τα “μνημόνια”, για να γονατίσει και άλλο ο λαός, για να του πιούν το αίμα φτηνά και χωρίς πολλές φωνές και όλοι αυτοί τον βιασμό, την δολοφονία, την ληστεία την αποκαλούν σωτηρία και τον βιαστή, τον δολοφόνο, τον ληστή τον χαιρετίζουν ως επενδυτή, στρώνοντας πορφυρά χαλιά και βάγια και…

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ: ΘΕΛΟΥΜΕ “ΙΔΕΕΣ” ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ? (του Δημ. Καραμήτσα)

Α. ΙΔΕΕΣ ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ?
Είναι τεράστιο πρόβλημα για την ανθρωπότητα το να "αναγνωρίζει" και να αποδέχεται ως υφιστάμενα, πράγματα που δεν υπάρχουν, που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Το ψέμα, το ανύπαρκτο, το διεστραμμένο, ως παραδοχή δημιουργεί μία αντίστοιχα ψευδή, ανύπαρκτη και διεστραμμένη ακολουθία συμπερασμάτων και αποτελεσμάτων. Είναι αρχαιότατη ηδιαμάχη μεταξύ των ανθρώπων που πιστεύουν στο υπαρκτό και αληθές και σε αυτούς που πιστεύουν σε αξιωματικά κατασκευάσματα (ως τα σχηματοποιούμε με την πλατωνική έννοια της “ιδέας” = το ον εκ του μη όντος). Είναι η ίδια η προαιώνια ουσιαστική αντίθεση της ελληνικής φιλοσοφίας και σκέψης ευρύτερα, αφού στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην γνωστή ανθρώπινη ιστορία, οι άνθρωποι διέλαθαν και διέφυγαν από τις αξιωματικές ιδέες του τότε κόσμου (όπως αυτή του θεού και των ελέω θεού μοναρχών ή των βασιλέων και αριστοκρατών με “θεϊκή” καταγωγή ή “ ανωτέρων και εξουσιαστών με “θεία βούληση” ή των φυσικών φαινομένων ως αποτέλεσμα της άμε…

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?
Επειδή κάποιοι υπερασπίζονται ένα πολίτευμα που οι ίδιοι αποκαλούν “Δημοκρατία” ...
Οι πολιτειολογικοί ορισμοί και τυπικές διακρίσεις είναι τόσο αρχαίες και σαφείς που δεν χωρούν αμφισβητήσεις. Ανήκουν, βέβαια, στον λαό που εφηύρε το τελευταίο ιστορικά πολίτευμα και ίσως το τελειότερο: την Δημοκρατία – Λαοκρατία. Από τον δημοκράτη Ηρόδοτο στον επιστήμονα Αριστοτέλη ... . Η διάκριση των πολιτευμάτων είναι σαφής και αναφέρεται κυρίως στο πλήθος των ανθρώπων που ασκούν τις πολιτειακές εξουσίες: Μοναρχία – Ολιγαρχία/Αριστοκρατία – Δημοκρατία (με τις επιμέρους αριστοτελικές διακρίσεις και όσες μπορεί να προσθέσει κάποιος στο διάβα της ιστορίας και με την σύγχρονη επικυριαρχία του καπιταλισμού). Αφήνοντας παράμερα τις εκτιμήσεις των μελετητών του Αριστοτέλη περί του “καλύτερου πολιτεύματος” (γιατί για εμάς ο αρχαίος φιλόσοφος δεν λαμβάνει σαφή θέση, αλλά, ως συνήθως, μελετά και ορίζει), ένα είναι βέβαιο: ότι χωρίς πολλή σκέψη τόσο ο Αριστοτέλης, όσο…