Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ

                         ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ (Ο.Λ.Π.)

Η πώληση του Ο.Λ.Π. στους Κινέζους (ή σε οποιονδήποτε άλλο) είναι ενέργεια άκυρη λόγω αντισυνταγματικότητας. Δεν είναι μόνο το ζήτημα της προστασίας της εθνικής κυριαρχίας, αυτό που κάνει αντισυνταγματική την πώληση (αυτό μπορεί να θεωρηθεί και ζήτημα ερμηνείας, αν και το Σύνταγμα είναι αρκετά σαφές – άρθρο 106). Αυτό που είναι απολύτως σαφές είναι ότι στο ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ της 5ης Ιουλίου 2015, το οποίο είναι και αμετάκλητα έγκυρο και ισχυρό, η πώληση του Ο.Λ.Π. (όπως και των αεροδρομίων) απορρίφθηκε ρητά και κατηγορηματικά από τον ελληνικό λαό, αφού υπήρχε στην απορριφθείσα πρόταση των δανειστών (http://laikometopo.blogspot.de/2015/07/blog-post_10.html).

Πέρα από την ακραία πολιτική προδοσία των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που όμοιά της δεν έχει γνωρίσει η Ελλάδα, πρόκειται και για έσχατη προδοσία κατά την νομική έννοια του όρου, που αφορά όλα τα πολιτικά κόμματα, τους βουλευτές και τους κυβερνητικούς παράγοντες που μετά την καταψήφιση από τον ελληνικό λαό, ψήφισαν στην Βουλή το νέο μνημόνιο (με τους αντίστοιχους όρους) και το υλοποιούν. Σε οποιοδήποτε κράτος του κόσμου που θέλει να ισχυρίζεται ότι είναι κράτος δικαίου και κράτος νόμου, άπαντες θα ήταν σιδηροδέσμιοι με βαρύτατες κατηγορίες.

                                   ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ, ΟΙ ΟΡΟΙ & ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ 

Η Σύμβαση Πώλησης (όπως έχει διαρρεύσει) είναι κλασσική “Λεόντιος Σύμβαση” εκποίησης αποικιοκρατικού τύπου. Βρίθει μονομερών όρων, απαλλαγών και φοροαπαλλαγών για τους αγοραστές και αναντίστοιχων ευθυνών, βαρών και κινδύνων για το ελληνικό κράτος. Εμείς ξέρουμε ότι τα σοβαρά κράτη, όταν θέλουν να συνάψουν συμφωνίες με άλλα (και για ευρύτερους λόγους) δεν παραχωρούν στρατηγικές υποδομές, αλλά παρέχουν διευκολύνσεις, ζώνες κλπ. έχοντας πάντα τα ίδια τον ανώτερο έλεγχο και πάντα με τον “όρο της αμοιβαιότητας”, δηλ. με αντίστοιχες παραχωρήσεις από το άλλο κράτος. Οταν αυτά απουσιάζουν, μιλάμε μόνο για αποικιοκρατία και για λακέδες.
Το ίδιο το τίμημα είναι όχι απλά χαμηλό για την αξία του λιμένα (368,5 εκ.), όχι μόνο μελλοντικό (ήτοι προφανώς θα καλυφθεί από τις φοροαπαλλαγές και τα κέρδη), αλλά και στην ουσία αβέβαιο. Αξίζει να επισημανθεί ότι στον ίδιο χρόνο, οι αγοραστές έναντι αντίστοιχου τιμήματος με το λιμάνι του Πειραιά, αγόρασαν ένα άγνωστο, ήσσονος σημασίας λιμάνι της Τουρκίας στον Εύξεινο Πόντο.
Θα πρέπει όλοι να αναλογιστούμε τις συνέπειες των εκποιήσεων αυτών και να τις ανατρέψουμε, αφού βλάπτουν άμεσα και ουσιαστικά τα συμφέροντα της πατρίδας μας και ημών των ιδίων.
Το πρώτο που θα πρέπει να αντιληφθούν όλοι (αφορά τους νοήμονες και όχι τους ανόητους) είναι ότι κάθε μετακίνησή προσώπου ή εμπορεύματος από το λιμάνι του Πειραιά, με την καταβολή των αντίστοιχων τελών υπέρ του Ο.Λ.Π., θα σημαίνει ότι το αντίστοιχο τέλος θα φεύγει από την Ελλάδα και θα μεταβαίνει στην τσέπη των ξένων αγοραστών. Το ίδιο θα ισχύει για όλα τα δικαιώματα του λιμένα. Δηλ. θα πηγαίνει κάποιος σε ένα νησί του Αιγαίου ή θα στέλνει κάτι και τα χρήματά του δεν θα μένουν στην Ελλάδα, αλλά θα φεύγουν ανεπιστρεπτί για την Κίνα.
Αντίστοιχα, οι αγοραστές θα μπορούν να ελέγχουν απόλυτα το εμπόριο διαμέσου του λιμένα και να επιβάλουν οποιοδήποτε τέλος και αμοιβή τους για την χρήση του λιμένα. Αν επί παραδείγματι ένα φορτηγό αυτοκίνητο με εμπορεύματα πρόκειται να κινηθεί από ή προς την Κρήτη, αυτοί θα έχουν το δικαίωμα να ορίζουν ποιο θα είναι το κόστος χρήσης του λιμένα. Με τον τρόπο αυτό μπορούν ουσιαστικά να παρεμποδίσουν τις μετακινήσεις αγαθών, το εμπόριο και να καταστήσουν μη ανταγωνιστικές τις τιμές των προϊόντων μας.
Αντιστοίχως, μπορούν να συμφωνήσουν προνομιακούς όρους και όρους προτεραιότητας για την κίνηση εμπορευμάτων από την πατρίδα τους και αλλού. Την ίδια ώρα τα ελληνικά προϊόντα μπορεί να περιμένουν στην ουρά και να χρεώνονται με πολλαπλάσια τέλη.
Αυτή η εξάρτηση και το ξεπούλημα εθνικών πόρων και στρατηγικών υποδομών είναι αισχρά απαράδεκτη και βαρύνει τις πολιτικές και λοιπές συμμορίες που την μεθόδευσαν και την υλοποιούν.
Ως προς τους όρους εργασίας, η μέχρι σήμερα παρουσία της Cosco είναι απολύτως αρνητική.
Μάλιστα καμία δέσμευση για νέες θέσεις εργασίας (έστω) δεν φέρεται να υφίσταται.
Τέλος οι “επενδύσεις” (σε βάθος 10ετίας) προβλέπεται να χρηματοδοτηθούν, όχι με χρήματα των αγοραστών, αλλά με χρήματα μέσα από το ΕΣΠΑ (!!!). Δηλ. Θα τους πληρώσουμε για να κάνουν “επενδύσεις” στο λιμάνι και θα στερηθεί η υπόλοιπη οικονομία χρήματα του ΕΣΠΑ (και μάλιστα πολύ μεγάλα ποσά) που, αντί να κατευθυνθούν σε ελληνικά χέρια για την παραγωγική ανασυγκρότηση της Ελλάδας, θα πάνε στην Cosco και προς όφελός της !!!.

Η εγκληματική συμπεριφορά και σύμβαση αυτή πρέπει να ακυρωθεί με κάθε νόμιμο μέσο.
Θα πρέπει όλοι να εννοήσουν ότι τα πολιτικά κόμματα, πολιτικοί, δημοσιογράφοι, “ειδικοί”, οι οποίοι όλοι ομνύουν στο υποτιθέμενο συμφέρον της χώρας, κινούνται μεταξύ ανικανότητας, προδοσίας και ατομικού συμφέροντος. Θα πρέπει όλοι να εννοήσουν ότι οι “επενδυτές” δεν είναι φιλάνθρωποι ή αλληλέγγυοι στο δράμα του ελληνικού λαού, αλλά αποικιοκράτες που έρχονται να διαλύσουν την χώρα και τον λαό και να κερδίσουν από τον μόχθο του και την αξία της Ελλάδας.
Η Ελλάδα μπορεί να σταθεί στα πόδια της. Το σχέδιό μας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της Ελλάδας είναι η απόδειξη.
Μην τους αφήσουμε να προχωρήσουν. Η αντίσταση και ο ερχομός του λαού στην εξουσία είναι η μόνη σωτήρια οδός και ο μόνος νόμιμος τρόπος.


Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“ΑΓΙΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ” : ΠΩΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ

Από τότε που γεννήθηκα ακούω συζητήσεις για “επενδυτές” που έφαγαν τα λεφτά και τα έστειλαν στο εξωτερικό. Από το σχέδιο Μάρσαλ, ως τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων, από τα δάνεια της χούντας στους ημέτερους έως τις κρατικές και κοινοτικές επιδοτήσεις επενδύσεων και από τα “έργα”, το χρηματιστήριο ως τα χαμένα αποθεματικά των τραπεζών και τα θαλασσοδάνεια σε ημέτερους. Για να μην μιλήσω και για πριν τον πόλεμο με τους αντίστοιχους που σκότωναν την εργατιά. Αυτούς καλούν τα υποκείμενα της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης και οι ρουφιάνοι της δημοσιογραφίας να σώσουν την χώρα ... να “επενδύσουν” ή ορθότερα να “απογδύσουν”. Για τους αγιογδύτες επενδυτές, αυτούς τους εκδοροσφαγείς των Ελλήνων φτιαχτήκαν τα “μνημόνια”, για να γονατίσει και άλλο ο λαός, για να του πιούν το αίμα φτηνά και χωρίς πολλές φωνές και όλοι αυτοί τον βιασμό, την δολοφονία, την ληστεία την αποκαλούν σωτηρία και τον βιαστή, τον δολοφόνο, τον ληστή τον χαιρετίζουν ως επενδυτή, στρώνοντας πορφυρά χαλιά και βάγια και…

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ: ΘΕΛΟΥΜΕ “ΙΔΕΕΣ” ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ? (του Δημ. Καραμήτσα)

Α. ΙΔΕΕΣ ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ?
Είναι τεράστιο πρόβλημα για την ανθρωπότητα το να "αναγνωρίζει" και να αποδέχεται ως υφιστάμενα, πράγματα που δεν υπάρχουν, που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Το ψέμα, το ανύπαρκτο, το διεστραμμένο, ως παραδοχή δημιουργεί μία αντίστοιχα ψευδή, ανύπαρκτη και διεστραμμένη ακολουθία συμπερασμάτων και αποτελεσμάτων. Είναι αρχαιότατη ηδιαμάχη μεταξύ των ανθρώπων που πιστεύουν στο υπαρκτό και αληθές και σε αυτούς που πιστεύουν σε αξιωματικά κατασκευάσματα (ως τα σχηματοποιούμε με την πλατωνική έννοια της “ιδέας” = το ον εκ του μη όντος). Είναι η ίδια η προαιώνια ουσιαστική αντίθεση της ελληνικής φιλοσοφίας και σκέψης ευρύτερα, αφού στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην γνωστή ανθρώπινη ιστορία, οι άνθρωποι διέλαθαν και διέφυγαν από τις αξιωματικές ιδέες του τότε κόσμου (όπως αυτή του θεού και των ελέω θεού μοναρχών ή των βασιλέων και αριστοκρατών με “θεϊκή” καταγωγή ή “ ανωτέρων και εξουσιαστών με “θεία βούληση” ή των φυσικών φαινομένων ως αποτέλεσμα της άμε…

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?
Επειδή κάποιοι υπερασπίζονται ένα πολίτευμα που οι ίδιοι αποκαλούν “Δημοκρατία” ...
Οι πολιτειολογικοί ορισμοί και τυπικές διακρίσεις είναι τόσο αρχαίες και σαφείς που δεν χωρούν αμφισβητήσεις. Ανήκουν, βέβαια, στον λαό που εφηύρε το τελευταίο ιστορικά πολίτευμα και ίσως το τελειότερο: την Δημοκρατία – Λαοκρατία. Από τον δημοκράτη Ηρόδοτο στον επιστήμονα Αριστοτέλη ... . Η διάκριση των πολιτευμάτων είναι σαφής και αναφέρεται κυρίως στο πλήθος των ανθρώπων που ασκούν τις πολιτειακές εξουσίες: Μοναρχία – Ολιγαρχία/Αριστοκρατία – Δημοκρατία (με τις επιμέρους αριστοτελικές διακρίσεις και όσες μπορεί να προσθέσει κάποιος στο διάβα της ιστορίας και με την σύγχρονη επικυριαρχία του καπιταλισμού). Αφήνοντας παράμερα τις εκτιμήσεις των μελετητών του Αριστοτέλη περί του “καλύτερου πολιτεύματος” (γιατί για εμάς ο αρχαίος φιλόσοφος δεν λαμβάνει σαφή θέση, αλλά, ως συνήθως, μελετά και ορίζει), ένα είναι βέβαιο: ότι χωρίς πολλή σκέψη τόσο ο Αριστοτέλης, όσο…