Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ: ΨΕΥΤΟΚΑΥΓΑΔΕΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ: ΨΕΥΤΟΚΑΥΓΑΔΕΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Η κυβερνητική αλητεία, η αλητεία των ΜΜΕ και κάθε υποκειμένου που αυτοαποκαλείται ή είναι συστημικό στην χώρα αυτή έχει ξεπεράσει κάθε όριο ανοχής, κάθε λογικό μέτρο και έχει φύγει πέρα και από την έννοια της ύβρεως.
Παρακολουθήσαμε τις τελευταίες ημέρες έναν ακόμα στημένο καυγά. Ενα καυγά στημένο από την κυβέρνηση και τα απανταχού ευρισκόμενα στα ΜΜΕ παπαγαλάκια της με θέμα την φύλαξη των πανεπιστημίων και αντικείμενο το βαθύ φιλοσοφικό ερώτημα, εάν πρέπει τα πανεπιστήμια να τα φυλάνε φύλακες υπάλληλοι ιδιωτικών εταιρειών ή φύλακες υπάλληλοι των πανεπιστημίων. Αρχιθιασώτης του στημένου καυγά ο εκλεκτός του κόμματος της κυβέρνησης πρύτανης του πανεπιστημίου Αθηνών.
Σε ένα σύστημα εκπαίδευσης που είναι σάπιο, ανίκανο και αισχρό, που προσβάλλει βάναυσα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ενσαρκώνει βάρβαρο εξουσιασμό και συγκροτείται από θεσμική σαπίλα, το πρόβλημα της αλητείας στην χώρα είναι το ποιος θα πραγματοποιεί την φύλαξη των χώρων !!!.
Μάταια περιμέναμε να ακούσουμε κάποιον σκεπτόμενο πολίτη να τους υπερφαλαγγίζει με πολλή ουσία, να τους ξεμπροστιάζει με αναφορά στα ουσιώδη ζητήματα, να τους εκθέτει με πραγματικά ριζοσπαστικές προτάσεις για την παιδεία, την εκπαίδευση και τα ΑΕΙ.
Οι “Ελληνες” όμως έλυσαν όλα τα ζητήματα της παιδείας/εκπαίδευσης και απέμεινε αυτό της φύλαξης, το οποίο συζητούσαν μία εβδομάδα και δεν μπορούσαν να το λύσουν ... .

Η αναφορά μας στα τεράστια και ουσιώδη ζητήματα που ταλανίζουν το καθαρά ταξικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι απλώς ενδεικτική:
-Παιδικοί σταθμοί & νηπιαγωγεία : ελλιπής αριθμός για την κάλυψη των αναγκών, ελλείψεις σε προσωπικό, υλικοτεχνικές ελλείψεις, ελλείψεις στην θέρμανση (για τροφή δεν μιλάμε) ακόμα και ελλείψεις σε είδη υγιεινής.
- Δημοτικά σχολεία : εκπαιδευτικός μεσαίωνας σε αντίληψη, φιλοσοφία και προγράμματα. Σχολεία καταπίεσης και εξουσιαστικής επιβολής στους μαθητές με τεστς, διαγωνίσματα και αμέτρητες ώρες εργασίας στο σπίτι. Ελλείψεις σε προσωπικό, υλικά και σε είδη ατομικής υγιεινής. Βιβλία και υλικό χαμηλότατης ποιότητας προερχόμενα από κομματικά στελέχη του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος.
- Γυμνάσια & λύκεια: Απαντα τα ανωτέρω σε υπερθετικό βαθμό, δηλ. εκπαιδευτικός μεσαίωνας σε αντίληψη, φιλοσοφία και προγράμματα. Σχολεία καταπίεσης και εξουσιαστικής επιβολής στους μαθητές με τεστς, διαγωνίσματα και αμέτρητες ώρες εργασίας στο σπίτι. Ελλείψεις σε προσωπικό, υλικά και σε είδη ατομικής υγιεινής. Βιβλία και υλικό χαμηλότατης ποιότητας προερχόμενα από κομματικά στελέχη του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος. Επιπλέον όμως: παραπαιδεία και συνειδητή-σκόπιμη ώθηση σε αυτή, επικράτηση των κολλητών, των γνωστών, των φίλων. Σχολείο αποκλειστικά σχεδόν εξεταστικό κέντρο. Ψιττακισμός (παπαγαλία), εκπαιδευτικός και μαθησιακός σχολαστικισμός, μονοκρατορία των συστημικών ψευδών και διδαχών, καλλιέργεια άκρατου και άνευ ορίου ανταγωνισμού, αυθαιρεσίες, διακρίσεις, απώθηση της διδασκαλίας της διαδικασίας κατάκτησης της γνώσης, κάθετη μονοκρατορία των κυρίαρχων ιδεοληψιών της εξουσίας. Σχολεία κάτεργα και αποκρουστικά κολαστήρια.
- Πανεπιστήμια: Εκπαιδευτικός μεσαίωνας σε αντίληψη, φιλοσοφία και προγράμματα. Καθηγητική αυθαιρεσία, φασισμοί, φέουδα και μονοκρατορίες. Τιμωρία της ακαδημαϊκής αναζήτησης από φοιτητές και ενίοτε και διδάσκοντες. Κομματισμοί και οικογενειοκρατίες στην επιλογή των μελών του διδακτικού προσωπικού. Ευνοημένες κομματικές παρατάξεις. Κάθετη μονοκρατορία των κυρίαρχων ιδεοληψιών της εξουσίας. Εμπορευματοποίηση της γνώσης, εκμετάλλευση των φοιτητών, απόλυτη έλλειψη δημοκρατικών θεσμών και διαφάνειας. Πανεπιστήμιο φτιαγμένο στα μέτρα και στην βούληση των καθηγητών και των ισχυρών της αγοράς και όχι πανεπιστήμιο που να καλύπτει τις ανάγκες της κοινωνίας. Εξεταστικό κέντρο και μάλιστα χωρίς καμία τεκμηρίωση των αποτελεσμάτων.
Τα αποτελέσματα είναι αντίστοιχα της οικτρής πραγματικότητας.

Είμαστε ένα κράτος παραμηχανισμών, θεσμικά συγκροτημένο ως φέουδο των “κοτζαμπάσηδων”, των “φαναριωτών” και των ξένων, όπως η προβολή τους κυριαρχεί στο νεοελληνικό κράτος, που στήνει μαϊμού καυγάδες αποπροσανατολισμού και δεν μπορεί να λύσει τα αυτονόητα, ούτε στους στημένους ψευτο-σκυλοκαυγάδες ... , διότι ακόμα και στον καυγά που έστησε η αλητεία η απάντηση είναι αυτονόητη. Επιλέξτε μεταξύ του ευκαιριακά εργαζόμενου κακοπληρωμένου και άγνωστου ιδιωτικού φύλακα, μη γνωρίζοντα πρόσωπα και πράγματα και κατ' ακολουθία μη σεβόμενου κατά τεκμήριο τίποτα στον πανεπιστημιακό χώρο και του υπαλλήλου του ιδρύματος που και γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα και αντιλαμβάνεται και σέβεται τον χώρο και την λειτουργία του μονίμου υπαλλήλου.



ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ: ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

“ΑΓΙΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ” : ΠΩΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ

Από τότε που γεννήθηκα ακούω συζητήσεις για “επενδυτές” που έφαγαν τα λεφτά και τα έστειλαν στο εξωτερικό. Από το σχέδιο Μάρσαλ, ως τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων, από τα δάνεια της χούντας στους ημέτερους έως τις κρατικές και κοινοτικές επιδοτήσεις επενδύσεων και από τα “έργα”, το χρηματιστήριο ως τα χαμένα αποθεματικά των τραπεζών και τα θαλασσοδάνεια σε ημέτερους. Για να μην μιλήσω και για πριν τον πόλεμο με τους αντίστοιχους που σκότωναν την εργατιά. Αυτούς καλούν τα υποκείμενα της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης και οι ρουφιάνοι της δημοσιογραφίας να σώσουν την χώρα ... να “επενδύσουν” ή ορθότερα να “απογδύσουν”. Για τους αγιογδύτες επενδυτές, αυτούς τους εκδοροσφαγείς των Ελλήνων φτιαχτήκαν τα “μνημόνια”, για να γονατίσει και άλλο ο λαός, για να του πιούν το αίμα φτηνά και χωρίς πολλές φωνές και όλοι αυτοί τον βιασμό, την δολοφονία, την ληστεία την αποκαλούν σωτηρία και τον βιαστή, τον δολοφόνο, τον ληστή τον χαιρετίζουν ως επενδυτή, στρώνοντας πορφυρά χαλιά και βάγια και…

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ: ΘΕΛΟΥΜΕ “ΙΔΕΕΣ” ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ? (του Δημ. Καραμήτσα)

Α. ΙΔΕΕΣ ή ΑΛΗΘΕΙΕΣ ?
Είναι τεράστιο πρόβλημα για την ανθρωπότητα το να "αναγνωρίζει" και να αποδέχεται ως υφιστάμενα, πράγματα που δεν υπάρχουν, που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Το ψέμα, το ανύπαρκτο, το διεστραμμένο, ως παραδοχή δημιουργεί μία αντίστοιχα ψευδή, ανύπαρκτη και διεστραμμένη ακολουθία συμπερασμάτων και αποτελεσμάτων. Είναι αρχαιότατη ηδιαμάχη μεταξύ των ανθρώπων που πιστεύουν στο υπαρκτό και αληθές και σε αυτούς που πιστεύουν σε αξιωματικά κατασκευάσματα (ως τα σχηματοποιούμε με την πλατωνική έννοια της “ιδέας” = το ον εκ του μη όντος). Είναι η ίδια η προαιώνια ουσιαστική αντίθεση της ελληνικής φιλοσοφίας και σκέψης ευρύτερα, αφού στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην γνωστή ανθρώπινη ιστορία, οι άνθρωποι διέλαθαν και διέφυγαν από τις αξιωματικές ιδέες του τότε κόσμου (όπως αυτή του θεού και των ελέω θεού μοναρχών ή των βασιλέων και αριστοκρατών με “θεϊκή” καταγωγή ή “ ανωτέρων και εξουσιαστών με “θεία βούληση” ή των φυσικών φαινομένων ως αποτέλεσμα της άμε…

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?

ΛΑΪΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ?
Επειδή κάποιοι υπερασπίζονται ένα πολίτευμα που οι ίδιοι αποκαλούν “Δημοκρατία” ...
Οι πολιτειολογικοί ορισμοί και τυπικές διακρίσεις είναι τόσο αρχαίες και σαφείς που δεν χωρούν αμφισβητήσεις. Ανήκουν, βέβαια, στον λαό που εφηύρε το τελευταίο ιστορικά πολίτευμα και ίσως το τελειότερο: την Δημοκρατία – Λαοκρατία. Από τον δημοκράτη Ηρόδοτο στον επιστήμονα Αριστοτέλη ... . Η διάκριση των πολιτευμάτων είναι σαφής και αναφέρεται κυρίως στο πλήθος των ανθρώπων που ασκούν τις πολιτειακές εξουσίες: Μοναρχία – Ολιγαρχία/Αριστοκρατία – Δημοκρατία (με τις επιμέρους αριστοτελικές διακρίσεις και όσες μπορεί να προσθέσει κάποιος στο διάβα της ιστορίας και με την σύγχρονη επικυριαρχία του καπιταλισμού). Αφήνοντας παράμερα τις εκτιμήσεις των μελετητών του Αριστοτέλη περί του “καλύτερου πολιτεύματος” (γιατί για εμάς ο αρχαίος φιλόσοφος δεν λαμβάνει σαφή θέση, αλλά, ως συνήθως, μελετά και ορίζει), ένα είναι βέβαιο: ότι χωρίς πολλή σκέψη τόσο ο Αριστοτέλης, όσο…